środa, 26 lutego 2014

Ja pierdolę!

Okna umyte, nawet w sypialni.

Chryste!

9 komentarzy:

  1. Ile Wy jej płacicie? Gotuje, sprząta, opiekuje się dziećmi. Pani która sprzata tylko bierze jakieś 10 zł na godzinę. Ja poważnie pytam. Szok. Ja bym jej jeszcze dopłaciła żeby została od sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od sierpnia nie zostanie, bo dostanie dzieciaka na cały dzień i lepiej wyjdzie finansowo. zresztą chyba woli jedno niż dwójkę. się nie dziwię. stawka za godzinę to 6 zł, sama podała.
      jak zostaje cały dzień, tak jak ostatnio, bo są chorzy to płacę dniówkę.

      Usuń
  2. Ale Wam się niania trafiła! Szok. A jak palce? Zdrowieją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. palce jakoś nie zdrowieją :(
      ten śmierdzący już nie śmierdzi, ale pęka. dołączyły do niego jeszcze dwa wskazujące. bolą i są chropowate jak u staruszki. szkoda gadać.

      dlatego umycie okien przez nianię oznacza, że będą na wiosnę w miarę czyste. ja jeszcze długo nie będę mogła w wodzie grzebać :(

      Usuń
  3. Ja nie miałam tak dobrze, sama musiałam w piątek umyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja Asia z jestesczesciamnie ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. jak usunięty???
      co ja znowu wcisnęłam????
      tak czy siak napisałam, że gdyby nie niania, to przy moich (już) czterech pękających przy byle dotyku, cholernie bolących palcach nadal nie wiedziałabym, że za moimi oknami coś jest :)

      Usuń