czwartek, 10 kwietnia 2014

Suchar. SUCHAR !!!!

Wszystko do dupy. Dzień w pracy przebiegał spokojnie. Poukładałam zaległe papierzyska. Powpinałam do segregatorów. Jakoś więcej miejsca na biurku.

Muzyczka. Kawka. Batonik. Sielanka.

I się posypało. Wszystko od razu.

Załadowała się "moja cysterna" i trzeba szybko papiery wypełnić, żeby labo atest wydała, bla bla bla....

Inna dojechała do Szwabii dzień wcześniej i robią problemy z rozładunkiem. Do tego podobno nie ma kompresora. A bez tego nie rozładują ni chuja. I jeszcze reklamację chcą składać.

W międzyczasie kolejny "mój" się załadował. Znowu papiery na godzinę temu. Przepychanki ze spedycją a przedstawicielką szwabskiego klienta.Nikt nic nie wie. Wiadomo tylko, że klient na jutro najpóźniej towar potrzebuje. Towar stoi na jego terenie, ale foch, że nie dzisiaj a jutro miał być. I jeszcze nie widzą kompresora i od razu krzyk, że nie maja jak rozładować.

A na koniec tak sobie napisałam maila. Czy moja cysterenka przyjedzie jutro o normalnej godzinie na załadunek. I telefon, że nic nikomu nie wiadomo o jutrzejszym załadunku. A co gorsza nikt na święta nie pojedzie. Tzn powrót wypada na czas świąt. I też tylko w odpowiednich godzinach.

Dupa. Dupa. Dupa.

Jestem w czarnej dupie. Niby nie moja wina, bo w tym czasie przebywałam z pierworodnym w spa. No i zaplanowały dziołchy, ale zapomniały o transporcie.

Dolina. Jutro się okaże czy znajdzie się ktoś, kto wyjedzie o 22.oo  21 kwietnia i dojedzie na 23, najpóźniej 24 do południa. Na takie ustępstwo idzie klient. Na moje kierowca nie da rady dojechać na miejsce w tak krótkim czasie.

Będzie gnój. Chyba tym razem nie ujdzie mi to na sucho.

Już przestałam kontrolować telefon firmowy. Przestałam. No któż do cholery jeszcze by do mnie dzwonił?????

2 komentarze:

  1. Jak dasz nr do swojego biura,to zadzwonie zapytać czy avon się nie spóźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy mi szczególnie na tym telefonie zależało. tym jednym jedynym. tak to se mogą dzwonić lub nie, z akcentem na NIE. a numer mogę dać :)

      Usuń